Türkiye ve Dünya'daki gündem, ekonomi, son dakika, spor ve yaşam dünyasındaki önemli gelişmelerden anında haberdar olmak ister misiniz?
SON DAKİKA

AK Parti -Mansur Yavaş polemiği…. Haber kanalları basın tarihine geçti!

Medyadan algı operasyonu
AK Parti -Mansur Yavaş polemiği…. Haber kanalları basın tarihine geçti!
Tarih: 13 Mart 2019 Çarşamba 13:44
Yazı Boyutu:
Metni küçült
Metni büyüt
-

AKP ile CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş arasında seçimlere sayılı günler kala yaşanan 'senet' tartışması, Türk basın tarihi için de ilginç ayrıntılarla kayıtlara geçti. Ak Parti Sözcüsü Ömer Çelik'in suçlamalarını önceki gün bir saat boyunca canlı yayınla ekrana getiren haber kanalları, Mansur Yavaş'ın iddialara ilişkin düzenlediği basın toplantısını ise 'görmezden' geldi. Yavaş'ın 'savunması' karşısında sessizliğe bürünen Türk basını, bugün ise Ömer Çelik'in ikinci kez düzenlediği ve Mansur Yavaş'ı suçladığı basın toplantısını yine canlı yayınla ekrana taşıdı. İşte gazetecilik açısından 'ibretlik' olarak değerlendirilebilecek polemiğin detayları...


İktidara yakın bir gazete, CHP’nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş için “Sahte senetten tazminat cezası aldı” iddiasının yer aldığı bir habere yer verdi.

Önceki gün bu haberle ilgili basın toplantısı düzenleyen AKP Sözcüsü Ömer Çelik “Açıklama bekledik gelmedi. Ne Mansur Yavaş ne CHP iddialara yanıt verdi. Biz inceledik ve vardığımız sonuçlar bu şekilde vahim bir tabloyu ortaya koyuyor. CHP'nin ve Mansur Yavaş'ın suskunluğunu da vatandaşımızın takdirine arz ediyoruz.” dedi. Çelik, Mansur Yavaş hakkındaki iddiaları yaklaşık bir saat süren basın toplantısında dile getirdi. Çelik’in bu sözleri haber kanalları tarafından canlı olarak ekrana getirildi.



Mansur Yavaş da iddialarla ilgili dün Ankara’da kameralar karşısına geçti. Hakkındaki iddialara uzun uzun yanıt veren Mansur Yavaş “Asıl mağdur benim. Yargıtay’ın hakkımda onayladığı herhangi bir ceza davası, ceza kararı yoktur.” dedi. Yavaş söz konusu iddiaları ortaya atan şahsın; “Yüzde 80 şizofren raporu bulunduğunu, belgede sahtecilikten hapis cezasına çarptırıldığını, çocuk istismarından da halen yargılandığını” söyledi.
Yavaş’ın bu basın toplantısını sadece Habertürk televizyonu ‘bir süreliğine’ canlı olarak ekranlarına taşıdı. Aralarında devletin kanalı TRT Haber’in de bulunduğu haber kanallarının tamamı ise Yavaş’ın açıklamasına yer vermedi.




 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Henüz yorum eklenmemiştir.
Blok Haber ©2009 - Tüm Hakları Saklıdır, Kaynak Gösterilmeden İçerik kopyalanamaz.
Oluşturma süresi(ms): -1